Sprawniej w Geodezji
Dobra wiadomość dla klientów załatwiających sprawy urzędowe w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru cieszyńskiego Starostwa. Od niedawna funkcjonuje tu nowy system kolejkowy, który przede wszystkim poprawił komfort obsługi klienta.
Systemy kolejkowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie do wyboru jest kilka stanowisk lub punktów obsługi. Biletowy system zarządzania kolejką w Wydziale zdecydowanie ją uporządkował i znacznie poprawił sprawność obsługi. Każdy klient samodzielnie wskazuje rodzaj załatwianej sprawy i pobiera indywidualny dla konkretnej procedury bilet. Na bilecie system wskazuje ilość osób oczekujących w wybranej kolejce. – mówi Katarzyna Raszka-Sodzawiczny, Rzecznik Prasowy cieszyńskiego Starostwa
Więcej aktualności
ZUS: Niemal 837 tys. informacji o przyznaniu wakacji składkowych. Kolejne w przygotowaniu
Świąteczna atmosfera w Międzyświeciu – uroczyste spotkanie Dyrektorów Szkół i Placówek Oświatowych
Komunikat Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego
Rozstrzygnięcie otwartych konkursów ofert z zakresu pomocy społecznej
Szybkie menu
Powiat na mapie
43-460 Wisła
43-410 Zebrzydowice
Gminy:
Kategorie:
- PROJEKTY UNIJNE
- POWIATOWE INSTYTUCJE KULTURY
- POZOSTAŁE INSTYTUCJE KULTURY I ORGANIZATORZY IMPREZ
- SZPITALE
- SZKOŁY
- SCHRONISKA MŁODZIEŻOWE
- PORADNIE
- DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ
- DOMY DZIECKA
- INNE
- POGOTOWIE RATUNKOWE
- INSPEKCJE, STRAŻE
- POLICJA
- STAROSTWO POWIATOWE W CIESZYNIE
- APTEKI
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA I NIEODPŁATNA MEDIACJA NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO